2012. november 17., szombat

Tej leégésének elkerülése felforráskor

    Mikor egy szószhoz, mártáshoz, érdességhez tejet kell felforralnunk, könnyedén elkerülhetjük, hogy a tej ne égjen le. Én figyelmetlenségből és feledékenységből gyakran fennfelejtem a tűzhelyen, és szépen leég. Bár gondolom ezzel nem csak én vagyok így...
A tej nem fog odaégni, hogyha a forralás előtt kiöblítjük a lábost egy kis vízzel, majd pedig vékonyan kizsírozzuk. A zsír tetszőleges lehet, bár óvakodjunk a vajtól, mert könnyen leéghet.

2 megjegyzés:

  1. Nálam is nagyon sokszor leég, köszi a tippet, ki fogom próbálni. Nagyon szeretjük a tejet, meg mindent ami készíthető belőle. A kislányom szeretné ilyen bocis bögréből inni az esti kakaóját, szóval most logó gyűjtés van nálunk :) http://bit.ly/logofogo

    VálaszTörlés
  2. Szia Orsi!
    Örülök, hogy tudtam segíteni! :)

    VálaszTörlés